Tuesday, March 3, 2009

Та бүхэнд өөрийн шүлгийн дээжийг өргөн барья...

“Хүн би...бахархал”
Нарны тусах чөлөөнд цацлын дээжинд магнайдаж
Нөмгөн дээлтэй дэлхийд эхийн хэвлийд тарвалзаж
Найгал бүүвэйн аялгуунд ертөнцийг төсөөлөн анирдаж
Намайг гэсэн үнсэлтийн цор ганцхан эзэн нь байж
Хүн би...бахархал
Чөтгөр үргээсэн хонхтой, бойтогны халуун шивэр нь байж
Чөмөг нь хөрсөн эмгийнхээ элгийг нь дэвтээх илч нь болж
Чадал хүрэхгүй оргил нь үүдний элэгдсэн довжоо байж
Чамаар дутахгүй ертөнцөд чаддаг ганцхан тунирхал нь болж
Хүн би...бахархал
Эрдмийн өргөө, эмээлийн бүүргэнд наалдахдаа аавыгаа шархируулж
Эхний бөгөөд эцсийн дүнг өөрөө л зөвтгөж
Ахын цүнх хуучин бөгөөд хүндхэн санагдахад
Асуух хүнгүй гөлгөө тэвэрч чихэнд нь шивэгнэсэн
Хүн би...бахархал
Зэрвэс харсан тэр охины мэнгэ нь хүртэл над руу мишээх шиг
Зөрж өнгөрсөн замынх нь чулуу ч зөөлхөн санагдаж
Зурвас бичсэн тэр мөчид зүрх анх өвдөж
За...гэсэн үгний төлөө үхэхэд ч харамсах зүйлгүй
Хүн би...бахархал
Төрөхийн үүдэнд аргамжаатай морины зовлонг анх ойлгож
Тайвшруулж суусан ээжийнхээ тэвчээрийг ойлгох гэж оролдсон
Танил үнэртэй тэр л бойтогыг миний үр углахад
Тасалж болохгүй хүний тавиланд өөрөө номхорсон
Хүн би...бахархал
Дэргэдэх бурхдаа алдахад, дээдэх тэнгэр түшдэггүйд
Дээвэргүй юм шиг амьдралд даанчиг жаргааж чадсангүй гэж
Надад ирсэн ухаарлыг үр минь амсах тэр л цагт
Нөр их амьдралд дурсамж төдий үлдэх ч
Хүн би...бахархал
2009/03/03

2 comments:

anukhatan said...

naigarch khunii saikhan shulgiig unshaad torson setgedlee ochuukhen minii bie critique bisheer xelj bgaa yum shuu
baxarxal gedeg ugnees busad n mash ix taalagdlaa, uxaaral yum bolov uu iluu onovchtoi ug khaival
yaagaad gevel egel am'dralun zurag torkhiig medruulj xelj bgaag baxarxal geed dugnechixeer setgeld neg l buusangui, yu gej xelmeer yum be dee, niitleg humanity is there, but what are you proud of, that you born a human, and nothing human escapes you, that's not enough, xun xuniixee omno bish burxnu yum uu am'd am'tadun omno baxarxmaar yum uu, bi baxarxal gedeg ugiig ix yavtsuu neg utgaar n oilgood bx shig bna, busdun adil neg l am'drax am'dralaaraa khun baxarxalgui yax ve
za aimaar margachixlaa, ix goe shuleg bna, bi ooroo yum buteej tuurvikh och galgui khun yum shig bgaa yum, zugeer l ed yums uu nom urlag uu xeregledeg xeregleechiin utgaar l yum oochlokhgeed bdag muu zurshiltai, shuleg unshixdaa ugiin utga xoorondun avtsaldaa xaigaad yavchixdag yum
yamar urlag sudlaach bgaa bish, sorry

anukhatan said...

teer, urlag ch bish utga zoxiol sudlaach shuumjlegch gej xelex estoi blaa